Zůstal ležet na prázdném sedadle. Eso znamená šoustačka a král lízačka! ,“- ptám se sama sebe, ale pak uvidím ten balíček karet. Párek už začal vydávat polohlasné steny, dvojice masturbující chlapců je hbitě následovala a bez skrupulí si je dál rychleji honili. Trošičku jsem mu ho promnula v ruce. Bylo mi to celkem jedno. Měli pěkně vyvinuté klacíky, no jedna báseň. V tu chvíli vůbec nevím, čím se zabývali ostatní, ale myslím, že si to taky pořádně užívali, soudě podle hekání a vzdychání, co jsem slyšela kolem nás.

    Ani jsem si nevšimla jak čas letěl, pár klepnutí na dveře a několik zvonků, sem tam zpívající děti pod okny, pár alkoholem ovlivněných dospělých a … koledování bude za chvíli končit… pomalu se blížilo poledne.Nejprve pomalu a jemně, abych zjistila, jak na tom je s jazykovými zkušenostmi … ale on sám začal zvyšovat intenzitu našeho jazykového tykání.
    „Ty kráso… hezká pomlázka.“ Přejela jsem si jazykem horní ret a posadila ho zpět na gauč. Obarvila jsem pár vajíček, do vázy sehnala zlatý déšť a již teď se těším, jak zdatně budu ignorovat zvonění a pomlázkové bušení na dveře. Jsem rozvedená a bezdětná, možná právě proto mně tyto svátky nikdy příliš neoslovily. Rok se s rokem sešel, přišlo opět jaro a s ním i svátky Velikonoční. Opřela jsem se o linku a …
    Vyšel z toalety: „Moc se omlouvám, že jsem vás tak… přepad, ale to víte… přírodě neporučíte.
    „A pusu na tykačku nedostanu, koledníku?Mladík vytvořil na stole malý vinný koutek a já mohla umístit černý životabudič.Pustila jsem si hudbu, otevřela si láhev červeného vína s vidinou, že již dopoledne budu zapíjet „smutek z Velikonoční samoty“, rozpustila jsem si své dlouhé černé vlasy a plně si užívala svou šťastnou samotu.

internetova seznamka

Seznamka pro dospělé každému najde tu pravou na postelová dobrodružství.

Toužíte po setkání s dívkou vašich snů? Erotická vyhledávací služba pro nadržené, všichni si tu najdou partnera na sex.Hledání partnera nikdy nebylo jednodušší. Prihlašte se zadarmo hned teď, vášeň čeká!Je to velmi jednoduchá seznamka- stačí se přihlásit a začít kontaktovat své vybrané členy… budete aktivní a rozhodneš se psát individuální vzkazy, nebo budeš čekat na vzkazy, které vám pošlou ostatní? Láká vás sex s párem, gay sex nebo lesbi show? Je to jen na vás, jestli vám sex seznamka dopomůže k sexuálnímu dobrodružství s párem, zrzkou nebo snad dokonce nadrženou milf… představám se meze nekladou a nikdo vás nemůže omezovat, co se fantazií týče – a tak to má být. Je jedno, jestli vás baví něžný sex, nebo hardcore šukání.

